2010. január 23., szombat

Prológus

- Ember, ez meleg volt – zihálta Kellan. – Rég sprinteltem ennyit.
- Ah, nekem mondod? Ha ez így megy tovább... – morogta Rob idegesen.
- Hát, igen. Szegények nem bírtak ellenállni férfiúi vonzalmamnak... – vigyorgott Kellan. – Na, jó, egy kicsit te is közrejátszhattál... – itt már hangosan nevetett.
- De csak egy kicsit... Tudod mit, haver? Inkább az összes csajt meghagyom neked! Ha akkor lenne pár nyugodt napom...
- Hahh, inkább ne! Bár... azért válogatnék közöttük –– vigyorgott, aztán színpadiasan sóhajtva folytatta. – Hogy ezen a Földön nincs olyan lány, aki képes minket békén hagyni. Legalábbis harminc év alatt.
- Hát, igen. Nem panaszkodni akarok, de valami olyan országba kellene költöznünk, ahol nem ismernek minket... Legalábbis ennyire – tette hozzá kis idő múlva Robert.
- Menjünk Afrikába, ahol nincs tv. Hmm, és milyen jól néznénk ki lebarnulva – gondolkodott el Kel.
- Hát, nekem jó ilyen fehéren, köszönöm. De majd integetek a repülőről – nevetett Robert barátján.
- Akkor Románia? Beköltözhetnénk Drakulához!
- Ah, igen. Képzeld el, miket írnának rólunk az újságok! „Cullenék tényleg vámpírok. Lutz és Pattinson Drakula kastélyában! Mindvégig tudtuk, hogy azokban a srácokban van valami nem mindennapi!” – magyarázott Rob, és közben hevesen gesztikulált a mondandójához.
- Neked semmi se jó? – tettetett felháborodást Kellan. – Hmm, több ország most nem jut eszembe. Na, jó, akkor maradjunk itt. Amúgy, van valami kajád? – vigyorgott.
- Tudod, hogy anya mindig hagy itt valamit a számodra is! – nevetett Robert, majd a hűtőhöz sétált.
- Imádom anyukád. Tudtam, hogy ő is a rajongóm. – most már Kellan sem bírta, és kirobbant belőle a röhögés.
- A francba! Pedig megígértem neki, hogy nem buktatom le. – Rob alig bírta kinyögni a szavakat, dőlt belőle a nevetés.
- Hohó, most lebukott! Nincs nő, aki ellen tudna állni nekem. – Majd kicsit komolyabban folyatta. – Bár nem bánnám, ha lenne... Végre jöhetne egy olyan csaj, aki rám néz és tovább megy, mintha meg sem ismert volna. Ah, mondom én, hogy menjünk Afrikába – röhögte el magát megint.
- Én meg megint elmondom, hogy te menj csak nyugodtan, én meg maximum beköltözöm a pincébe. – Vállalt vont. – Ennél rosszabb úgy sem lehet ott – mondta komoly arccal, mire barátja egy pillanatra ledöbbent.
- SOHA-NE-MONDD-EZT! – dörrent rá Kel, és most tényleg úgy nézett ki, mint egy hatalmas medve. Rob teljesen összezavarodott, ijedt arccal nézett barátjára. Majd Kellan vállat vont, rendezte arcvonásait, s mintha mi sem történt volna, semleges hangon folytatta. – Különben mindig jön valami rosszabb.
- Haver, nem kell ennyire zokon venni! Sajnálom, nem gondoltam volna, hogy a pincés eset ennyire rosszul érint majd! – mentegetőzött Rob, és a mosoly eltűnt az arcáról.
- Bevetted! – robbant Kellan. – Tudtam, hogy engem Isten is színésznek teremtett! – Majd meglátva Rob képét, még hangosabban kezdett nevetni. Kicsit később fogta magát és kiment a konyhába, magára hagyva a még mindig döbbenten álldogáló Robot.

14 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!!=)

    Csak ennyi?! Na,nem baj. Én ennek is hihetetlenül örültem. Már imádom.=) Találtam egy elírást(,,Vállalt vont."),de nekem nagyon tetszett. Remélem nem veszik sértésnek.:$ De ezért a történetért már oda meg vissza vagyok. Szerintem Afrikában sem lenne nyugtuk,ha csak nem a sivatagba mennek.

    Románia?!=D Hmm,...érdekes lenne. Mekkora turistalátványosság lenne a fiúkból?!=)Majd szóljatok, ha oda külditek őket,akkor szervezünk oda egy kirándulást!!=P

    Összességében imádtam. Nagyon nagyon ügyesek vagytok. Kíváncsian várom a folytatást. (Mikorra tervezitek?)Puszi*.*

    (Ui.:Remélem első leszek!!=D)

    VálaszTörlés
  3. Bocsi:$ Kétszer küldtem el, ugyanazt. De már orvosoltam.=D

    Ügyesek vagytok így tovább!!=) Puszi*.*

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok csajszik!
    Új töri Nilla?
    Nagyon jó a beharangozója!
    Amit így előzetesben írtatok nagyon tetszett bizti jó lesz ez is!
    Melody tőled még nem olvastam semmit de ha ráérek ami sajna nem mostanában lesz :(
    Akkor elovasom amit/amiket írsz egyedül :)
    Ügyesen csajok!
    Pux

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Baree!
    Igen, te voltál az első :)
    Ne aggódj, ez csak egy bevezető volt, a következő részek hosszabbak lesznek.
    A fiúkat pedig nem terveztük sehova sem teleportálni :)
    A kijavítást köszönjük.. Mi is emberek vagyunk, néha nem vesszük észre :)
    És hihetetlenül jól esik, hogy ennyire tetszik neked a művünk, már ennyi után is!
    Hogy mikor jön a következő, azt még nem beszéltük meg pontosan, de ne aggódj! Hamarosan hozzuk azt is!

    Fanni!
    Örülünk, hogy tetszett, reméljük a továbbiakban sem fogsz csalódni bennünk!
    Igazán kedves vagy, de Melodynak ez a közös az első műve. Talán ezek után majd beindul az írói vénája, akárcsak Nillának :)
    Köszi a bíztatást!

    Puszi <3

    VálaszTörlés
  6. hűűha... afrika vagy románia?miért nem magyarország?=) neem... majd ti eldöntitek...
    várom a folytatást... ígéretes kis prológus.
    puszi : letti<3
    ui.:nilla... nézd meg az emailjeidet.
    ....melody... csak így tovább...=)
    puszi.

    VálaszTörlés
  7. Hüha állat lett így tovább csajszik várom a kövit. Pucca Kacey

    VálaszTörlés
  8. HIHI! Ez nagyon jó lett csajok!
    Afrikába? Miért nem Magyarországra?:$:D:O
    Jéé, most látom, hogy Letti is ugyanazt írta, mint én xD
    Na, mindegy.
    Nekem nagyon tetszett. Ügyik vagytok csajok:D
    puszi

    VálaszTörlés
  9. hát, hááát, hááááát én ezt imádom *-*
    grat nektek (Y) :D

    VálaszTörlés
  10. Sziiasztok:)

    jó kezdés;) az alap tökéletes:) és remélem hamarosan lesz folytatás;)

    nagyon ügyesek vagytok!! de azért egy kicsit reménykedem hogy itt valaki Kellannel fog összejönni és nem Rob lesz most az egyszer a nyerő, de mint olvastam szélen, 2 lány lesz és gondolom nem egy srácra fognak hajtani:D annyira jóó:D

    u.i:várom a folytatást, tökéletes lett:) pusziiik Mesiii

    VálaszTörlés
  11. Nillody :D Nagyooon jóóóókvagytook csajook(L)(L)Imádlak titeket :D Két bagoly :D Sztem tuti lesz olyan amikor este írjátok a fejezetet :D:)) Nekem tetszik!!Én mindkét pasit imádom,úgyhogy engem nem zavar,ha Robnak vagy éppenséggel Kelnek lesz csaja :D:D Várom a folytiit!!Csak így tovább Nellody :D:D Vagy inkább baglyok :D pusziii

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok újra!

    Letti!
    Hát, a fiúk nem terveznek költözni. Sem külföldre, sem a pincébe. :)
    Köszönjük a kommentet, örülünk, hogy tetszett a bevezető. Reméljük, a folytatással is így leszel. :)
    És Melody köszöni szépen ;)

    Kace!
    Köszönjük szépen, és kedd körül hozzuk a következőt ;)

    Gicus!
    Köszii :) Igen, úgy tűnik mindketten ide akarjátok hozni a fiúkat. De ha a hegy nem megy.. :)
    Örülünk, hogy tetszett! Puszi neked is!

    Dána!
    Ennél szebbet nem is mondhattál volna, köszönjük szépen! :)

    Mesi!
    Köszönjük a dícséretet és igen, kedd körül hozzuk a folytatást!
    Hát igen, valami lesz.. de mi nem mondunk semmit :D Nemsokára kiderül :D

    Evelyn!
    Hihi.. Hát már volt is olyan, úgyhogy te valamit tudhatsz :D
    És állatira örülünk, hogy tetszett!
    Hát, mi is odavagyunk értük, majd kiderül, mit is tervezünk velük.

    Köszönjük a kommenteket! Puszi <3

    VálaszTörlés
  13. Úgy látom ez a baglyolás nagyon népszerű szó lett. :D:D Mekkora zseni vagyok... xDxD

    Húú Ti!!:):) Nagyon jól kezdődik. Már most úgy bírom Kellant. Az a kép is... uhh... xPxP Meg Robert Drakulás beszólása. Hát az valami állati. :D:D
    Remélem hamar hozzátok a következőt. Én már nagyon várom, és a többiek is.:):)

    VálaszTörlés
  14. Szia Griffnixi!

    Igen, bevonul a köztudatba a szavad :D majd rögtön utána Nilla "befrisseltem"-je is xD
    Kinek kell már Kazinczy..
    És örülünk, hogy tetszett :D Melody most újra elolvadt.. Neki is nagyon bejön az a kép.. No meg természetesen Nillának is :D
    És igen, Robnak (is) vannak jó beszólásai :D
    És már itt is van a következő rész! Jó szórakozást hozzá!

    Puszi <3

    VálaszTörlés